بی توخیلی تنهام...
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:, توسط ستایش |

 

من رو ببخش اگر بخاطر من زانوهات رو بغل كردي

من رو ببخش اگر جدايي رو يادت دادم

من رو ببخش اگر كنج خونه رو رفيق لحظه هات كردم

من رو ببخش  اگر اوني نيستم كه ميخواي

من رو ببخش اگر غم  زندگيتم

من رو ببخش اگر نخواستي و تو رو به قلبم دوختم

من رو ببخش اگر راهـِ رفتن و دل كندن برات نميذارم

من رو ببخش اگر................

من رو ببخش



نظرات شما عزیزان:

کاش یکم بارون بگیره
ساعت20:20---2 مرداد 1391
تو به من بگو زشت!

من به تو می گم قشنگ!

بذار جفتمون به هم دروغ گفته باشیم!!...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.